آخرین اخبار
کد مطلب: 73140
افزايش 33 درصدي مسافرت در استان چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1281

به گزارش سلام لردگان به نقل از فريبرز کرمي در گفت‌وگو با فارس در شهرکرد، اظهار داشت: عمر مفيد اتوبوس‌هاي برون شهري در سال‌جاري 11.34 درصد اعلام شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 2.78 درصد کاهش داشته است.

وي با اشاره به افزايش ضريب امنيت اتوبوس‌هاي برون شهري در اين استان، گفت: افزايش تعداد شرکت‌هاي حمل و نقل مسافر در اين راستان نقش بسزايي در افزايش ضريب امنيت ناوگان اتوبوس‌راني برون شهري داشته است.

کرمي از افزايش تعداد شرکت‌هاي حمل و نقل کالا و بار در اين استان خبر داد و افزود: در حال حاضر 42 شرکت حمل و نقل کالا در سطح اين استان فعال است که در مقايسه با سال گذشته افزايش را نشان مي‌‎دهد.

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختياري با اشاره به حجم تبادلات کالا با ساير استان‌هاي همجوار، گفت: ميزان وزن بار جابه جا شده برون استاني در سال‌جاري بيش از وزن بار جابه جا شده درون استاني است که اين مسئله نشان از افزايش تبادلات کالا با ساير استان‌هاي همجوار دارد.

وي از نوسازي 66 دستگاه ناوگان اتوبوس برون شهري در سال‌جاري در اين استان خبر داد و گفت: همچنين از ابتداي سال‌جاري تاکنون دو مجتمع خدماتي-رفاهي نيز در اين استان بهره‌برداري شده است.

کرمي ايمني سازي 91 باب مدارس مستقر در حاشيه محورهاي مواصلاتي را از ديگر اقدامات اين اداره‌کل در سال‌جاري برشمرد و گفت: علاوه بر آن به‌منظور آموزش و فرهنگ سازي قوانين راهنمايي و رانندگي، براي کودکان سه پارک آموزش ترافيکي در سطح استان اجرا شد.

وي همچنين از افزايش تعداد مسافران وارده به استان خبر داد و گفت: تعداد مسافران جابه جا شده برون استاني تا شهريورماه امسال افزون بر هفت هزار و 665 نفر گزارش شده است که در مقايسه با آمار دو هزار و 531 نفري مسافر جابه جا شده در اين استان در سال گذشته افزايش 33 درصدي را نشان مي‌دهد.

مديرکل حمل و نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به افزايش تصادفات در محورهاي مواصلاتي برون شهري، گفت: با افزايش تصادفات مقرر شد تا قرارگاه پليس راه استان بر نحوه استقرار اکيپ‌هاي محسوس و نامحسوس در محورهاي پرتردد اقدامات لازم را انجام دهد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس